A ti osztályotokban is dugiba kell enni?

2018.06.07

Boltba járós vagyok, tegnap reggel is nekiindultam a vásárlásnak és kicsit ki is akadtam. Nem hajt a tatár, de idő előtt ott voltam, sokan vártunk a nyitásra, köztünk sok, sok diák is. Pár méterre van egy szakmunkásképző intézet és ide járnak enni és inni valóért. Na meg a trafikba cigiért. Hol van már a korhatár betartása? Igazából nem is a titulus a lényeg, mert bárhol elhangozhatott volna, amit hallottam, hallottunk.

- Bas... ki, a ti osztályotokban is dugiba kell enni?

- Igen! Van pár csóró gyerek, aki mindég kunyerál, kilesik az ember szájából a zabát!

- Ge...i, nem tudom, miért nem zabálnak otthon? Miért nem hoznak magukkal zsozsót?

- Kiszoktam velük bas.....ni, egyik reggel is beleköptem a kenyérbe és úgy adtam oda, látni kellett volna, két pofára zabálta.

Bocsi a trágár szövegért, így ment a kommunikáció.

Itt tartunk, ide jutottunk. -

- Nincs éhező gyerek! Nyilatkozzák a kormány emberei, és nem szavazzák meg az éhezés elleni kampány felvetését sem. Így beszél az, akinek van reggelije, de belegondolt már, hogy holnap ő maga is annak a sorsára juthat, mint akinek beleköpött a kenyerébe?! Kegyetlen világban élünk, és kegyetlenül bánunk a honfitársainkkal, csak azért mert ő szegény. Akinek inge, az nyugodtan vegye csak magára. Egyre több a gyűlölet a mai fiatalokban, egymás ellen, de a mostani menekült ügy kapcsán, az idegenek ellen is.

- Magyarország jobban teljesít! - Minden bölcsödébe, óvodába, iskolába járó gyerek napjában 4x kap meleg ételt! - Hétvégeken és ünnepnapokon a szülő kötelessége a gyerekéről gondoskodni! - Aki gyermeket vállal az köteles el is tartani!

Hangzatos szövegek. De , akinek ezek a szavak elhagyják a száját, ő havonta milliókból gazdálkodik, nem ismeri az éhezést. Nem ismeri a szülők kétségbe esett magaviseletét, arcát, amikor nem tudnak a gyermekeiknek enni adni, mert nincs munkájuk, mert közmunkából tengődnek. Egymillió munkahelyet ígértek, közmunka lett belőle, de még csak meg sem közelíti az ígért számot.

© 2018 Dizájn Műterem Kft,  1013 Budapest, Clark Ádám tér 1.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el